UBICA TVITERA JE STIGAO: Za sedam sati na Tredsu deset miliona ljudi!

Milijarder Mark Zakerberg, osnivač Fejsbuka i vlasnik Instagrama, pokrenuo novu društvenu mrežu, koja konkuriše Ilonu Masku

Sukob između Marka Zakerberga, osnivača Fejsbuka i vlasnika Instagrama, i Ilona Maska, gazde „Tesle“, koji je prošle godine kupio Tviter, ušao je u novu fazu nakon što je i zvanično pokrenuta nova društvena mreža Treds (Threads – nizovi)!

Sličnost između Tredsa i Tvitera je više nego očigledna.

Poruke do 500 karaktera

Kako prenosi BBC, na Zakerbergovoj mreži moguće je napisati poruku koja ima do 500 karaktera i nema ograničenja koliko korisnik dnevno može da vidi poruka, kao što je to nedavno Mask uveo na Tviteru.

– U prvih sedam sati više od deset miliona korisnika prijavilo se na Treds – rekao je Zakerberg, vlasnik kompanije „Meta“, u okviru koje posluju Fejsbuk i Instagram.

On je poručio da je Treds zapravo prijateljski rival Tviteru. – Želimo da održavamo prijateljski odnos, to je ultimativni ključ uspeha – dodao je Zakerberg.

Na pitanje da li će Treds biti veći od Tvitera, Zakerberg nije imao nedoumicu:

– Biće potrebno izvesno vreme, ali mislim da bi trebalo da postoji aplikacija za javnu razmenu poruka s više od milijardu ljudi. Tviter je imao ovu šansu, ali nije je iskoristio. Nadam se da mi hoćemo.

Brojni mediji novu društvenu mrežu opisuju kao ubicu Tvitera, jer joj je cilj da privuče upravo korisnike ove nekada popularne platforme za razmenu poruka, koji su razočarani poslednjim Maskovim izmenama. Sam Mask nije imao previše razumevanja za Zakerbergove planove.

– Beskonačno je bolje da vas napadaju potpuno nepoznati ljudi na Tviteru nego da se prepustite lažnoj sreći Instagrama i skrivanju bola – rekao je on, aludirajući na uglavnom međusobno (ne) poznavanje korisnika na ove dve društvene mreže.

Poverljivi podaci

Kritičari tvrde da Treds od korisnika uzima previše podataka, uključujući one o zdravlju, finansijama i drugim vezanim za identitet. Na Epl storu ovu društvenu mrežu je moguće skinuti u više od 100 zemalja, uključujući i Veliku Britaniju, ali ne i u članicama EU, zbog neregulisanih pravnih pitanja.

Njena prednost je upravo povezanost sa Instagramom i njegovom bazom, kao i mehanizmima za reklamiranje. Instagram aktivno koristi više od dve milijarde ljudi mesečno.

Porasla vrednost akcija

Pravi trenutak

Lansiranje nove društvene mreže usledilo je nakon što su se Zakerberg i Mask mesecima međusobno napadali, čak i ugovorili obračun u oktagonu u Las Vegasu. Trenutak je bio povoljan za Zakerberga jer su meseci Maskovog haotičnog vođenja Tvitera i otpuštanja 80 odsto zaposlenih poljuljali kompaniju.

– Ulagači su uzbuđeni zbog mogućnosti da stvarno ima ubicu Tvitera – rekao je Deni Hjuson, šef finansijske analize u investicionoj grupi „AJ Bel“. Deonice kompanije „Meta“ u sredu su porasle za tri odsto.

UDARNA VEST.rs (Kurir/Društvena mreža Treds)

Share
guest
0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare