Isplanirali ste putovanje avionom, ovo je JAKO BITNO da znate! Kakvo smo imali iskustvo sa letovima?

Destinacija na koju smo putovali avio prevozom bila je Beograd-Nica-Beograd. Ono što je važno da pomenem jeste da sam avio karte kupila preko esky sajta zahvaljujući kome smo doživeli brojne neprijatnosti kako pred sam

put, tako i u povratiku.

Pošto da smo boravili svega par dana opredelila sam se za kompaniju Wizz air, a karte sam nakon neuspelog pokušaja plaćanja preko sajta Wizz air uspela da kupim na sajtu esky.

Dve povratne avionske karte smo uzeli po ceni od 150€.

Ubrzo je stiglo par mailova da je prihvaćena uplata i da očekujem dalje upute za online čekiranje. Par dana pre leta mailovi su iz inboxa nestali, a brojevi za call centar na Wizz air i esky sajtu se pokazalo da su nepostojeći brojevi. 

Nisam paničila jer sam smatrala da se radi o ozbiljnim kompanijama koje brinu o svojim klijentima. Zasukla sam rukave pronašla par mailova koji su na pomenutim sajtovima naznačeni za kontakt i uputila im zahtev za dobijanje smernica kako bi uradili online čekiranje.

Sutradan su stigle sistemske poruke da je zahtev u obradi i da će odgovoriti u roku od 30 dana. Kako je let trebalo da bude realizovan narednog dana kontaktirala sam info centar aerodroma gde su mi rekli da nas nema na spisku putnika što je mene šokiralo jer sam pomislila da sam prevarena. 

Na sve to, mail sa potvrdom kupovine karti i propratni mailovi su obrisani, što će se kasnije ispostaviti da se često dešava ljudima koji preko ovog sajta kupe karte i to baš par dana pred put. Nakon pokušaja da stupimo u kontakt na bilo koji način, saznajemo da je rok da odgovore na mail 30 dana, a brojevi call centara su svi nepostojeći.

Dan pred polazak odlazimo na beogradski aerodrom sa pasošima da proverimo lično da li se uopšte nalazimo na letu jer nikakvu potvrdu niti rezervaciju nemamo i tada saznajemo da jesmo. 

Ljubazno osoblje na informacijama nam tom prilikom daje kodove i upućuje nas da se to dešava često ljudima prilikom kupovine karata na sajtu esky.

Takodje su nam rekli da u slučaju da nismo došli dan ranije, već par sati pred let, morali bismo da platimo check in 10.000 dinara po osobi i to je ono što se najčešće ljudima desi.

Prilikom poletanja uočili smo da iskusniji putnici wizz airom imaju više stvari u rukama od jednog ručnog prtljaga pa se može poneti po koja torbica ili ranac više.

Tokom samog leta nema obezbedjenog pića ili hrane veće se sve po želji može kupiti, kao i razne parfeme i ostale proizvode.

Let do Nice je bio prijatan i bez turbulencija. Nije bilo kašnjenja i prvi utisak nakon leta je vrlo dobar.

Medjutim, u povratku kući nam takodje nije stigao mail sa potrebnim informacijama za online check in, pa smo jutro na dan puta otišli na aerodrom da probamo da dobijemo kodove.

Sa Francuzima je bilo malo teže ostvariti prijateljsku saradnju, ali kao i svuda, ima dobrih ljudi koji su bili ljubazni i pomogli nam da saznamo kodove i uradimo online check in i dobijemo karte u digitalnom obliku.

Put je bio korektan. Kasnio je sat vremena i pola leta su bile solidne turbulencije. Medjutim, bilo je dosta praznih mesta u avionu pa je bilo vrlo komforno. 

Niti wizz air, niti sajt preko koga su karte kupljene, esky nisu odgovorili ni na jedan e-mail ni danas, 3 nedelje nakon putovanja.

Nadam se da naše iskustvo da pomogne vama ili nekom vama bliskom ko putuje da uštedite sebi vreme i živce, a možda i solidan novac i ne kupujte nikako karte preko ovog sajta kako ne biste možda prošli kao mi ili još gore.

Za Vas piše:

Autor teksta:

Marina Ilić (@marinafitmama)

Marina je specijalista za korektivne vežbe za trudnice i porodilje, fitnes trener i savetnik za ishranu i suplementaciju. Osnivač je velike zajednice žena koje su okupljene na instagram profilu @marinafitmama na kom kanalu je prikazan aktivan porodični život mame sa dvoje dece. U prvi plan ističu se svakodnevne aktivnosti koje prate period odrastanja i prilagođavanja novim obavezama. Vodi se računa o zdravom ophođenju prema životu, kupovini, ishrani,  oblačenju, putovanjima i još mnogo toga. Za sebe navodi da joj je misija da podrži žene da budu zdrave, funkcionalne, zadovoljne sobom i svojim životom, a da dečije odrastanje bude što bezbrižnije.

Share
guest
0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare