SKANDAL GODINE! PEDOFILIJA, KASTRIRANA DECA I SADO-MAZO IGRAČKE! Brend objavio SRAMNU reklamu: Kardašijanka progovorila o saradnji

Kampanja modnog brenda „Balenciaga“ napravila je skandal nakon što su objavljene slike na kojima deca poziraju sa plišanim medvedićima koja na sebi imaju sado-mazo obeležja.

U reklamnoj kampanji, koja se pojavila pre desetak dana, učestvovao je kontroverzni slikar Mikale Boremans, koji je postao poznat po delima i slikama na kojima se nalaze kastrirana deca. Na fotografijama su se nalazila deca koja drže plišane mede, koji na sebi imaju BDSM detalji poput lisica i čokera. Sablasna modna kampanja uznemirila je svetsku javnost, a čini se da se krivica u ovom slučaju prenosi sa jednog na drugog aktera.

Fotograf koji je autor jezivih Gabrijel Galimberti prekinuo je ćutanje pre šest dana.

– Nakon stotina imejlova i poruka mržnje koje sam primio kao rezultat fotografija koje sam snimio za Balencijaga kampanju, osećam se dužnim da dam ovu izjavu. Nisam u poziciji da komentarišem izbore ovog brenda, ali moram da naglasim da nisam imao pravo ni na koji način da biram niti proizvode, niti modele, niti kombinaciju istih – rekao je, nakon čega je objasnio da mu je bilo dopušteno samo da osvetli pripremljenu scenu, te da je fotografiše sa svojim obeležjem, naglašavajući još jednom da „smer kampanje i izbor prikazanih objekata“ nisu bili pod njegovom kontrolom, prenosi „Njujork post“.

Modna kuća „Balenciaga“ takođe se ogradila od krivice, a predstavnik brenda rekao je za „Njujork post“:

– Iskreno se izvinjavamo zbog bilo kakve uvrede koju je naša praznična kampanja mogla da izazove. Naše plišane torbe sa medvedićima nisu trebalo da budu prikazane sa decom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi.

Izvinjenje brenda našlo se i na njihovim društvenim mrežama:

– Izvinjavamo se zbog prikazivanja uznemirujućih dokumenata u našoj kampanji. Ovu stvar shvatamo vrlo ozbiljno i preduzimamo pravne radnje protiv strana odgovornih za kreiranje seta i uključivanje neodobrenih artikala za naše foto-snimanje kampanje za proleće 2023. godine. Najoštrije osuđujemo zlostavljanje djece u bilo kojem obliku. Zalažemo se za sigurnost i dobrobit dece.

Kim Kardašijan, koja i sama ima usku saradnju sa poznatim modnim brendom nekoliko dana je ćutala, a zatim je rešila da se oglasi i da objasni kako je ona reagovala i šta očekuje da će se dešavato nadalje.

– Bila sam tiha poslednjih nekoliko dana, ne zato što nisam bila šokirana i ogorčena nedavnim kampanjama Balenciage, već zato što sam želela priliku da razgovaram sa njihovim timom kako bih lično shvatila kako je to moglo da se desi – počinje izjavu Kim na svojoj Instagram stranici i nastavlja:

Kim Kardašijan
FOTO: PRINTSCREEN

– Kao majku četvoro dece, potresle su me uznemirujuće fotografije. Bezbednost dece se mora poštovati i ništa protiv toga ne bi trebalo da ima mesta u našem društvu. Cenim što je Balensijaga uklonila kampanje i izvinjenje koje su uputili. U razgovoru sa njima, verujem da razumeju ozbiljnost problema i da će preduzeti neophodne mere da se to više nikada ne ponovi. Što se tiče moje budućnosti sa Balenciagom, trenutno preispitujem svoj odnos sa brendom, bazirajući ga na njihovoj spremnosti da prihvate odgovornost za nešto nikada nije trebalo da se dogodi – i radnjama koje očekujem da preduzmu da bi zaštitili decu.

Kim Kardašijan
FOTO: PRINTSCREEN

Bredn je podneo tužbu protiv produkcijske kuće „North Six Inc.“ i scenografa kampanje Nikolasa Des Žardisa. U tužbi se navodi da španski brend nije imao kontrolu nad rekvizitima korišćenim u promociji kolekcije za proleće 2023. godine. Ti rekviziti su sudska predsuda Vrhovnog suda o dečjoj fotografiji i nalaze se na slikama iza torbe.

Poverenje i ljubav prema mofnom brendu „Balenciaga“ sada su poprilično prodrmani, koliko zbog skandalozne kampanje sa decom u sado-mazo kontekstu, toliko i, po mišljenju mnogih, nedolične reakcije u odnosu na ponašanje repera Kanje Vesta, koji je na društvenoj mreži Tviter pozivao na antisemitizam i mržnju.

UDARNA VEST.rs

Share
guest
0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare