GROBARI POMERILI GRANICE! Partizan objavio PODATAK za PONOS! 

Partizan je još jednom je potvrdio da je „magnet“ za Evroligu, kada su u pitanju navijači. Ovo je postalo jasno nakon što je predsednik Ostoja Mijailović istakao marketinški značaj crno-belih u najelitnijem evropskom klupskom takmičenju, tokom gostovanja u jednom podkastu.

U petak, javnosti je predstavljen podatak koji je jasno pokazao koliko je Partizan bio popularan tokom nedavno završene takmičarske godine. Naime, marketing tim crno-belih se pohvalio da su izabranici Željka Obradovića bili među najgledanijim timovima elitnog takmičenja na TV Evroliga, sa impresivnih 223 miliona pregleda. Ovo ih je svrstalo na treće mesto, što je još jedan dokaz velike privlačnosti koju crno-beli imaju širom Evrope.

– Vaša vernost nas obavezuje i u narednim sezonama! Gde god da igra – napisali su crno-beli ispod grafikona na kojem se vidi da je Partizan na trećem mestu sa 223 miliona pregleda.


Ovaj uspeh je samo još jedna potvrda vernosti i podrške koju navijači pružaju svom omiljenom klubu. Upravo je njihova vernost ono što obavezuje Partizan da i u narednim sezonama nastavi sa istim entuzijazmom i angažmanom. Bez obzira na to gde se igra, crno-beli će uvek imati podršku svojih vernih navijača.

Ovi impresivni rezultati na Evroliga TV jasno pokazuju da je Partizan postavio visoke standarde kada je u pitanju angažman navijača i marketinška privlačnost. Njihov uspeh služi kao uzor ostalim timovima, kako u ovom takmičenju, tako i širom sportskog sveta, pokazujući da je lojalnost navijača ključni faktor uspeha na marketinškom planu.

UDARNA VEST.rs(republika)

Share

guest
0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare